Voor meer informatie over Mijn cliëntportaal

088 - 0321 321
fab@vilente.nl

Mijn cliëntportaal

Als cliënt of eerste contactpersoon van Vilente, kunt u via het cliëntportaal alle gemaakte afspraken over de zorg bekijken in het elektronisch cliënten dossier. Het is een gebruiksvriendelijk en goed beveiligd systeem.

Het cliëntportaal biedt vele mogelijkheden. Naast het zorgleefplan kunt u de rapportages bekijken, zodat u op de hoogte bent van de dagelijkse gang van zaken rondom uzelf of de cliënt waarvoor u contactpersoon bent. Zo kunnen we nog beter samenwerken aan zorg en welbevinden.

Daarnaast kunt u desgewenst ook andere familieleden of bekenden toegang geven tot het cliëntportaal, zodat ook zij kunnen meekijken.

Toegang tot het cliëntportaal
Als u gebruik wilt maken van het cliëntportaal, kunt u het Aanmeldformulier Mijn Cliëntportaal uitprinten, invullen, ondertekenen en sturen naar Vilente, t.a.v. afdeling Functioneel Applicatiebeheer, Postbus 8256, 6710 AG Ede. U kunt ook een scan van het getekende formulier mailen aan fab@vilente.nl.

U ontvangt dan zo spoedig mogelijk per mail een bevestiging van Vilente en de inlogcode voor het portaal.

Hulp en uitleg
Wilt u een verdere uitleg over het cliëntportaal? Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft. Hieronder kunt u de handleiding downloaden of het document Vragen & Antwoorden raadplegen.

> Handleiding Mijn Cliëntportaal (pdf)
> Vragen & Antwoorden Mijn Cliëntportaal (pdf)

Voor andere technische vragen kunt u per e-mail contact opnemen met de afdeling Functioneel Applicatiebeheer (fab@vilente.nl). Voor verdere zorginhoudelijke vragen kunt u contact opnemen met de teamleider.

Inloggen
Om in te loggen op Mijn Cliëntportaal klikt op onderstaande link. De pagina wordt op een nieuw tabblad geopend.

> Inloggen bij Mijn Cliëntportaal