Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Complimenten & klachten

Complimenten & klachten

Uw ervaring met de zorg bij Vilente helpt ons verbeteren. Of u nu tevreden bent of niet, we horen graag van u. Samen zorgen we ervoor dat onze zorg aansluit op uw wensen en behoeften.

Tevreden? Laat het ons weten!

Als u tevreden bent over onze zorg, laat dit dan gerust weten aan onze medewerkers. U kunt ook een waardering plaatsen op Zorgkaart Nederland, een platform van Patiëntenfederatie Nederland dat zorgaanbieders inzichtelijk maakt.

Niet tevreden? Samen vinden we een oplossing

Heeft u een minder goede ervaring? Wij staan open voor uw feedback en zoeken graag samen naar een passende oplossing.

Waar kunt u terecht?

  • Bij een zorgmedewerker of teammanager op uw locatie.
  • Het klachtenmeldpunt: bel naar 088 – 0321 321 of stuur een e-mail naar klachten@vilente.nl.
  • De onafhankelijke klachtencommissie: Als we er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie van Stichting Facit.

Blijft u ontevreden?

Bent u niet tevreden na de behandeling van uw klacht door de klachtencommissie? Neem dan contact op met De Geschillencommissie Zorg. Meer informatie over de procedure en het reglement vindt u op hun website.

Klachtenbeleid

Wilt u weten hoe Vilente klachten behandelt? Download het volledige Klachtenbeleid via onderstaande knop of vraag het op bij het bestuurssecretariaat: 088 - 0321 310 of info@vilente.nl.